Solicitări şi reclamaţii

 

Solicitarea informaţiilor de interes public
Date de contact în vederea solicitării de informaţii de interes public
Departamentul  cu  atribuţii  în  respectarea  prevederilor Legii  544/2001 privind  liberul acces  la informaţiile de interes public, desemnat conform Regulamentului de Organizare şi Funcţionare este Conducerea DSVSA, telefon: 0231-512766

Date de contact în vederea formulării în scris, pe suport de hârtie, a solicitărilor de informaţii de interes public:

  • Denumirea instituţiei: Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Botoşani,
  • Adresă: Botoşani, str. Tudor Vladimirescu nr. 17

Date de contact în vederea formulării în scris, electronic, a solicitărilor de informaţii de interes public:

  • Adresă de e-mail dedicată: office-botosani@ansvsa.ro
  • Responsabil :  Alina Onofrei
  • Formular online:


    Fişiere acceptate: pdf, doc, docx, jpg, png.

    Tipurile de informații de interes public
    Informaţii de interes public furnizate din oficiu – extras din Legea 544/2001

    • Art. 5, alineatul 1, Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
      (1) Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia să comunice din oficiu următoarele informaţii de interes public:
      a) actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
      b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
      c) numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
      d) coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul,  numerele de  telefon, fax,  adresa  de  e-mail şi  adresa paginii de Internet;
      e) sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil;
      f) programele şi strategiile proprii;
      g) lista cuprinzând documentele de interes public;
      h) lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii;
      i) modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.

    Informaţii furnizate la cerere, altele decât cele prevăzute să fie comunicate din oficiu – extras din Legea 544/2001

    • Art. 6, alineatele 2 şi 3 – Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
      (1) Orice persoană are dreptul să solicite şi să obţină de la autorităţile şi instituţiile publice, în condiţiile prezentei legi, informaţiile de interes public.
      (2) Autorităţile şi instituţiile publice sunt obligate să asigure persoanelor, la  cererea  acestora,  informaţiile de  interes  public  solicitate  în  scris  sau verbal.
      (3) Solicitarea în scris a informaţiilor de interes public cuprinde următoarele elemente:
      a) autoritatea sau instituţia publică la care se adresează cererea;
      b) informaţia solicitată, astfel încât să permită autorităţii sau instituţiei publice identificarea informaţiei de interes public;
      c) numele, prenumele şi semnătura solicitantului, precum şi adresa la care se solicită primirea răspunsului.

    Informaţii exceptate de la accesul liber al cetăţenilor – extras din Legea 544/2001

    • Art. 12, alineatul 1, Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
      (1) Se exceptează de la accesul liber al cetăţenilor, prevazut la art. 1 şi, respectiv, la art. 11^1, următoarele informaţii:
      a)  informaţiile  din  domeniul  apărării  naţionale,  siguranţei  şi  ordinii publice, dacă fac parte din categoriile informaţiilor clasificate, potrivit legii;
      b)  informaţiile  privind  deliberările  autorităţilor,  precum  şi  cele  care privesc interesele economice şi politice ale României, dacă fac parte din categoria informaţiilor clasificate, potrivit legii;
      c) informaţiile privind activităţile comerciale sau financiare, dacă publicitatea acestora aduce atingere dreptului de proprietate intelectuală ori industrială, precum şi principiului concurenţei loiale, potrivit legii;
      d) informaţiile cu privire la datele personale, potrivit legii;
      e)   informaţiile   privind   procedura   în   timpul   anchetei   penale   sau disciplinare, dacă se periclitează rezultatul anchetei, se dezvăluie surse confidenţiale ori se pun în pericol viaţa, integritatea corporală, sănătatea unei persoane în urma anchetei efectuate sau în curs de desfăşurare;
      f) informaţiile privind procedurile judiciare, dacă publicitatea acestora aduce atingere asigurării unui proces echitabil ori interesului legitim al oricăreia dintre părţile implicate în proces;
      g) informaţiile a căror publicare prejudiciază măsurile de protecţie a tinerilor.
    Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate

    Extras din H.G. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
    ART. 32
    În cazul în care o persoana considera ca dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducatorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia.
    ART. 33
    Persoana care se considera vătămată în drepturile sale poate depune reclamaţia administrativă prevăzută la art. 32 în termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta a refuzului explicit sau tacit al angajaţilor din cadrul autorităţii sau instituţiei publice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 544/2001 şi ale prezentelor norme metodologice.

    ART. 34
    În cazul în care reclamaţia se dovedeşte intemeiata, răspunsul la aceasta se transmite solicitantului care se considera lezat în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei administrative. Acest răspuns va conţine informaţiile de interes public solicitate iniţial şi, de asemenea, va mentiona sancţiunile disciplinare aplicate în cazul funcţionarului vinovat, în condiţiile legii.

    ART. 36
    (1) Solicitantul care, după primirea răspunsului la reclamaţia administrativă, se considera în continuare lezat în drepturile sale prevăzute de lege, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului, în termen de 30 de zile de la expirarea termenelor prevăzute la art. 7 din Legea nr. 544/2001.
    (2) Scutirea de taxa de timbru pentru plângerea la tribunal şi recursul la curtea de apel nu include şi scutirea de la plata serviciilor de copiere a informaţiilor de interes public solicitate.

    LISTA cuprinzând documentele produse și/gestionate, potrivit legii de către DSVSA Botoşani

    COMPARTIMENTUL AUDIT PUBLIC INTERN

    Carta auditului public intern;

    Programul de asigurare și îmbunătațire a calitații activității de audit intern;

    -Raport anual de monitorizare activitate;

    -Registrul riscurilor;

    -Obiective generale și specifice CAPI;

    -Tabel asigurarea continuității activității.

     

    Procedurile de audit intern:

    -PO-01 Elaborarea și actualizarea Planului de audit,

    -PO-02 Pregătirea misiunii de audit,

    -PO-03 Intervenția la fața locului ,

    -PO-04 Elaborarea raportului de audit,

    -PO-05 Urmărirea implementării recomandărilor,

    -PO-06 Misiunea de consigliere.

    Planul multianual de audit;

    Planul anual de audit cu documentele anexate acestuia:

    -Referat justificat plan anual.

    Raportul anual de audit cu anexele și adresele de comunicare la Curtea de conturi și SAPI-ANSVSA;

    Documentele misiunilor de audit

    -Minuta ședinței de închidere,

    -Raport de audit public intern,

    -Proiectului raportului de audit public intern

    -Adrese de transmitere a Proiectului raportului de audit intern,

    -Minuta reuniunii de conciliere,

    -Raport de audit public intern,

    -Adresă de transmitere a Proiectului raportului de audit public intern,

    -Sinteza principalelor constatări și recomandări,

    -Fișă de evaluare a misiunii de audit,

    -Fișă de urmărire a implementării recomandărilor;

     

    SERVICIUL LABORATOR SANITAR VETERINAR ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR

    Buletine de analiză

    Note de refuz;

    Cereri de analiză in vederea efectuării analizelor de laborator

    Procese verbale de prelevare a probelor in vederea efectuării analizelor de laborator

    Fișe însoțire probe

    Diferite raportări (raportare online către EFSA în domeniulsanatatea animala si siguranta alimentelor ,raportări, online catre IISPV în domeniul fizico-chimic si microbiologic, raportări privind situaţia controalelor laboratoarelor uzinale, raport de activitate, etc); judeţene, DSVSA București- diferite servicii/compartimente, alte instituții, persoane fizice/juridice;

    Documente interne ale Sistemului de Management al Calităţii (proceduri proceduri operaţionale, proceduri specifice de lucru, înregistrări corespunzătoare, audituri interne, instrucțiuni de lucru, instruiri interne, etc)

    Referate de necesitate si eliberare

    Diferite tipuri de registru (registru corespondență intrări-iesiri, registru probe neconforme, registru note de refuz, registru vizitatori)

    Certificate de instruire

    Ordine de deplasare

    Contracte analize de laborator

    Condici de prezenţă

    Foi colective de prezenţă

     

    COMPARTIMENTUL JURIDIC ȘI RESURSE UMANE

    Registrul de Decizii emise de D.S.V.S.A. Botosani;

    Registrul de Fișe de post;

    Registrul de Declarații de confidențialitate;

    Registrul de Declarații de avere;

    Registrul de Declarații de interese;

    State de funcții pentru personalul angajat pe perioadă nedeterminată;

    State de funcții pentru personalul angajat pe perioadă determinată;

    Raportări modificări State de funcții, către A.N.S.V.S.A.;

    Ordine emise de președinte A.N.S.V.S.A.;

    Adrese A.N.S.V.S.A. ,în domeniul resurselor umane;

    Note de serviciu A.N.S.V.S.A., în domeniul resurselor umane;

    Plan instruiri personal angajat D.S.V.S.A. ;

    Decizii emise de D.S.V.S.A. Botosani;

    Adrese interne D.S.V.S.A. Botosani, pe domeniul resurselor umane;

    Solicitări diverse externe către D.S.V.S.A. Botosani, pe domeniul resurselor umane;

    Solicitări diverse interne, pe domeniul resurselor umane;

    Programare Concedii de odihnă –personal angajat D.S.V.S.A. Botosani;

    Cereri Concedii de odihnă-personal angajat D.S.V.S.A. Botosani

    Cereri Recuperări ore peste programul de lucru –personal angajat D.S.V.S.A. Botosani

    Cereri Învoiri-personal angajat D.S.V.S.A. Botosani

    Cereri Concediu evenimente deosebite-personal angajat D.S.V.S.A. Botosani

    Informări Concedii medicale- personal angajat D.S.V.S.A. Botosani

    Rechemări din Concedii de odihnă-personal angajat D.S.V.S.A. Botosani

    Solicitări/Răspunsuri adeverințe grupa a II-a de muncă;

    Dosare profesional –funcționari publici;

    Dosare de personal angajat cu Contract individual de muncă;

    Dosare concursuri organizateîn cadrul D.S.V.S.A. Botosani

    Corespondență A.N.F.P.;

    Raportări statistice-LV trimestriale, către INSSE

    Gestionare REVISAL;

    Gestionare E-Dai.

    Gestionare portal ANFP

     

    SERVICIUL ECONOMIC ȘI ADMINISTRATIV

    Dispoziții de plată/încasare către casierie

    Facturi fiscale, chitante

    Raport Control Financiar Preventiv trimestrial

    Declaratii lunare ,trimestriale și anuale

    Propuneri angajare cheltuieli,angajamente bugetare individuale/globale,ordonantari de plata

    Deconturi de cheltuieli, ordine de plata, borderou de plati ,ordine de deplasare

    Executie bugetară lunară,

    Raportari lunare către ANSVSA

    Foaie de vărsămînt, cec de numerar , ordine de plata

    State de salarii, centralizator salarii ,situatii recapitulative

    Cerere de recuperare sume FNUASS

    Foaie colectiva de prezenta

    Raspunsuri formulate în baza Legii nr.544/2001

    Raport anual conform Legii nr.544/2001

    Balante analitice si sintetice lunare , note contabile

    Raportari Statistica lunare,trimestriale,semestriale si anuale

    Corespondenta internă, ANSVSA, Prefectură,alte instituții, note de serviciu ANSVSA

    Nota de intrare-receptie, bon de consum , bon de transfer-restituire, bon de miscare mijloace fixe, fise cu regim special, fise magazie

    Cerere de deschidere de credite

    Dispoziție de retrageră bugetară și borderou de însotire dispozitie de retragere bugetar

    Situatii financiare trimestriale și anuale

    Situatie confirmare solduri la 31.12.20xx, extrase de cont

    Virari de credite, buget trimestrializat

    Documente referitoare la inventarierea anuală şi periodică a patrimoniului

    Documente referitoare la investiții, lucrări de refacere şi de întreținere desfăşurate de către instituția noastră;

    Situatie privind parcul auto

    Registrul de riscuri, registre contabile

    Inventarul bunurilor din domeniul public al statului

    Adeverinte salariati

    Extrase din nomenclatorul arhivistic

    Fișe de cont, jurnale de operațiuni, jurnale de TVA, registre diverse, liste de investitii,

    Bugete de Venituri și Cheltuieli, angajamente de plată, raportari Sistem FOREXEBUG, operationale Propuneri de buget, propuneri de rectificare bugetara

    Situatii privind monitorizarea cheltuielilor de personal și a cheltuielilor de capital

    Registre de casă și bancă însotite de documente justificative

    Foi de parcurs, FAZ-URI

    Programul anual al achizițiilor publice (P.A.A.P.), pentru diverse proceduri de achizitie publică și Anexa privind cumpărăriile directe

    Programului anual al achizițiilor publice (P.A.A.P.) si Anexa privind cumparările directe

    Referate de necesitate, note de necesitate și oportunitate, note de fundamentare

    Note justificative pentru achizitiile directe

    Documentații achiziții publice (Declarații, Fise de date, DUAE, Strategii de contractare, Formulare, Oferte, Procese verbale de evaluare, Rapoarte finale, etc)

    Contracte de servicii/produse /lucrari și acte adiționale

    Contracte de concesiune servicii conform art.15 din Ordonanta nr.42/2004

    Diverse adrese de corespondență interne și către entități cu care instituția noastră relaționeză

    Registru de intrări ieșiri

    Registru de contracte

     

    Compartiment Comunicare, Registratură, Arhivă

    Registru de corespondență intrare–ieșire corespondență generală

     

    Secretariat

    Registre de intrare –ieșiri

    Ordine de deplasare

    Dosar cereri de audiențe

    Registru de audiențe

    Note de serviciu interne

    Corespondență externă cu diverse institutii

    CIRCUMSCRIPȚIILE SANITAR VETERINARE ȘI PENTRU SIGURANȚA ALIMENTELOR OFICIALE

    Proces verbal de Constatare (PVC)

    Document de sechestru/reținere oficială

    Cerere analiză și Anexă 1/Anexa 2

    Foaie colectivă prezență, Condică de prezență

    Raportări trimestiale Anexa 5A-unități autorizate, Anexa 5B-unități înregistate s. Veterinar și pentru siguranța alimentelor

    Certificat de confiscare subproduse de origine animală ce nu sunt destinate consumului uman anexa 35

    Document de sechestru/reținere oficială

    Document de ridicare sechestru/rețuinere oficială

     

    SERVICIUL CONTROL OFICIAL SĂNĂTATE ȘI BUNĂSTARE ANIMALĂ

    Procese verbale de constatare,

    Note de constatare,

    Fișe de inspecție a unităților din domeniul nutriției animale,

    Fișe de inspecție a unităților din domeniul produselor medicinale veterinare,

    Fișe de inspecție a unităților din domeniul suproduselor necomestibile nedestinate consumului uman,

    Fișe de inspecție a unităților din domeniul protecției și bunăstării animale,

    Cereri de analiză prelevare probe,

    Procese verbale de constatare și sancționare a contravențiilor la normele sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor,

    Registru de corespondență,

    Registre de evidență a controalelor,

    Registru de epizooti,

    Registru de evidența a contravențiilor,

    Raportări lunare, trimestriale, semestriale și anuale către ANSVSA, IDSA,

    Deconturi de cheltuieli pentru plata manoperei acțiunilor sanitare veterinare de interes public național, efectuate de medicul veterinar de liberă practică.

    Condica de prezență,

     

    SERVICIUL CONTROL OFICIAL SIGURANȚA ALIMENTELOR

    Registru controale unități

    Bibliorafturi procese verbale de constatare în funcție de obiective

    Bibliorafturi evaluări unități înregistrate în funcție de obiective

    Registru prelevări probe

    Biblioraft cereri de analiză/anexe + buletine de analiză

    Registru contravenții la normele sanitare veterinare

    Biblioraft procese verbale de contravenție/documente privind achitarea pvc contravenții

    Dosar comunicări către SEA privind contravențiile neîncasate în termenul legal

    Biblioraft corespondență ANSVSA – Note de serviciu, răspunsuri note de serviciu

    Biblioraft instruiri personal SCOSA

    Bibliorafturi controale tematice

    Biblioraft rapoarte de audit pentru unitățile autorizate sanitar veterinar, inclusiv fișe în vederea încadrării în grupa de risc

    Biblioraft raportări trimestriale

    Biblioraft fișe evaluare personal SCOSA

    Biblioraft alerte SRAFF

    Biblioraft AAC-uri

    Condică de prezență

    SERVICIU P.I.F

    Registru importuri furaje

    Registru importuri produse Non-Animal

    Registru tranzituri

    Documente intrare furaje

    Documente intrare Traces produse Non-animal

    Documente însoțitoare transporturi

    o   Document intrare

    o   C.M.R.

    o   Invoice

    o   Certificat calitate

    o   Contract dintre exportator și importator

    Facturare

    Raportare zilnică importuri

    Raportare produse importate din Ucraina

    Transmitere documente D.S.C.I. către alte D.S.V.S.A.-urile de destinație(depozit)

    Registru evidență confiscări

    Certificate S.N.C.U.

    Procese verbale produse confiscate

    Cerere analiză și anexă pentru prelevare probe

    Raportări analize, trimestriale către A.N.S.V.S.A.

    Adrese

    Condică prezență

     

    SERVICIU CATAGRAFIE, AUTORIZARE, ÎNREGISTRARE ȘI IMPORT-EXPORT

    Registru de intrari documente
    Registru pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 111/2008 –Vanzare cu amanuntul
    Registru pentru inregistrarea cererilor de inregistrare a unitatilor conf. Ord. ANSVSA 111/2008 –Vanzare cu amanuntul
    Registru pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 111/2008 –Vanzare directa
    Registru pentru inregistrarea cererilor de inregistrare a unitatilor conf. Ord. ANSVSA 111/2008 –Vanzare directa
    Registru pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA  111/2008 –produse de origine nonanimala
    Registru pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA  34/2008 –produse traditionale
    Registru pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 10/2024
    Registru pentru autorizarea  unitatilor conf. Ord. ANSVSA 10/2024
    Registru pentru autorizarea  mijloacelor auto pe o distanta <65km  conf. Ord. ANSVSA 10/2024
    Registru pentru autorizarea  mijloacelor auto călătorii de scurtă durată  conf. Ord. ANSVSA 10/2024
    Registru de evidenta a unitatilor autorizate sanitar veterinar domeniul  SNCU, conform Ordinului ANSVSA nr. 16/2010 si Ordinului ANSVSA nr. 79/2019
    Registru pentru autorizarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 57/2010
    Registru pentru autorizarea conditioanata a unitatilor conf. Ord. ANSVSA 57/2010
    Registru pentru autorizarea mijloacelor auto transport produse de origine animala conf. Ord. ANSVSA 57/2010
    Registru pentru evidenta vizelor autorizatiilior mijloacelor auto transport produse de origine animala conf. Ord. ANSVSA 57/2010
    Registre pentru inregistrarea  sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 34/2008
    Registru pentru autorizarea  unitatilor conf. Ord. ANSVSA 83/2014
    Registre pentru inregistrarea speciala sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 79/2019
    Registre pentru autorizarea sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 79/2019
    Registre pentru inregistrarea  sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 44/2017
    Registre pentru autorizarea sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 44/2017
    Registru pentru autorizarea  mijloacelor auto călătorii de lunga durată  conf. Ord. ANSVSA 10/2024
    Registru de evidenta a operatorilor care solicita operatiuni import/export/ comert intracomunitar
    Registrul de evident a seriilor documentelor de miscare alocate operatorilor care dirijeaza zerul in hrana animalelor
    Registru de evidenta a operatorilor care efectueaza operatiuni de export cu produse de origine animal si evidenta seriilor de certificate alocate
    Registru de evidenta a seriilor de certificate SNCU / produse derivate alocate medicilor veterinari oficiali
    Registru de evidenta a operatorilor care efectueaza operatiuni de export cu SNCU/ produse derivate si evidenta seriilor de certificate alocate
    Registru de evidenta a ordonantelor de interzicere a activitatii ;
    Registru de evidenta a ordonantelor de de suspendare temporara a activitatii
    Registru reclamații și sesizări
    Registrul de activitate, de inregistrare a controalelor tematice realizate in unitatile autorizate/ inregistrate sanitar veterinar, domeniul sigurantei alimentelor si domeniul sanatatii animale dupa caz
    Dosare de evidenta a ordonantelor de suspendare temporara
    Dosare cu documentatiile ordonantelor de interzicere a activitatii
    Dosare corespondenta primita
    Dosare corespondenta expediata
    Dosare notificari/ negatii proiecte
    Dosare cu Note de Serviciu ANSVSA
    Dosare cu documentatiile pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 111/2008 –Vanzare cu amanuntul
    Dosare cu documentatiile pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 111/2008 –Vanzare directa
    Dosare cu documentatiile pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA  111/2008 –produse de origine nonanimala
    Dosare cu documentatiile pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA  34/2008 –produse traditionale
    Dosare cu documentatiile pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 10/2024
    Dosare cu documentatiile pentru autorizarea  unitatilor conf. Ord. ANSVSA 10/2024
    Dosare cu documentatiile pentru autorizarea  mijloacelor auto pe o distanta <65km  conf. Ord. ANSVSA 10/2024
    Dosare cu documentatiile pentru autorizarea  mijloacelor auto călătorii de scurtă durată  conf. Ord. ANSVSA 10/2024
    Dosare cu documentatiile pentru autorizarea  mijloacelor auto călătorii de lunga durată  conf. Ord. ANSVSA 10/2024
    Dosare cu documentatiile  unitatilor autorizate sanitar veterinar domeniul  SNCU, conform Ordinului ANSVSA nr. 16/2010 si Ordinului ANSVSA nr. 79/2019
    Dosare cu documentatiile unitatilor inregistrate  sanitar veterinar ca mijlocitori de afaceri cu animale vii conform Ordinului ANSVSA nr. 208/2023
    Dosare cu documentatiile unitatilor autorizate sanitar veterinar conf. Ord. ANSVSA 57/2010
    Dosare cu documentatiile unitatilor pentru autorizarea mijloacelor auto transport produse de origine animala conf. Ord. ANSVSA 57/2010
    Dosare cu documentatiile unitatilor pentru inregistrarea  sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 34/2008
    Dosare cu documentatiile unitatilor autorizate/inregistrate  sanitar veterinar conf. Ord. ANSVSA 83/2014
    Dosare cu documentatiile unitatilor pentru inregistrarea speciala sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 79/2019
    Dosare cu documentatiile pentru autorizarea sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 79/2019
    Dosare cu documentatiile pentru inregistrarea  sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 44/2017
    Dosare cu documentatiile pentru autorizarea sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 44/2017
    Dosare avize temporare festivaluri și manifestări culturale
    Dosare reclamații și sesizări
    Dosare notificări import produse de origine nonanimală
    Dosare cu auditurile si documentele anexe, realizate in unitatile autorizate sanitar veterinar pentru schimburi intracomunitare cu produse de origine animala
    Dosar cu notele de controale tematice intocmite in unitatile autorizate/ inregistrate sanitar veterinar, domeniul sigurantei alimentelor
    Dosar cu fisele de evaluare risc si notele de constatare  anexe intocmite in unitatile inregistrate sanitar veterinar, domeniul sigurantei alimentelor
    Doare cu raspunsuri la Notele  de Serviciu ANSVSA
    Dosare cu instruiri / informari tematice efectuate conform atributiilor de serviciu si conform instructiunilor ANSVSA
    Dosare cu adresele de convocare sedinte C.A.T. ( Comitetul de Analiza tehnica , C.S.T. ( Colectivul Special Constituit) din cadrul Agentiei pentru protectia Mediului Botosani si raspunsuri formulate scris dupa caz
    Dosare cu adresele de comunicare a declaratiilor pe proprie raspundere (DPR) / borderou de declaratii
    Dosare proceduri SCM ( Sistem Control Managerial) si raportari periodice conform legislatiei in vigoare
    Dosare cu legislatia actualizata specifica domeniilor de activitate care fac obiectul indeplinirii atributiilor de serviciu
    Copiile carnetelor Ordinelor de Serviciu emise pentru personalul biroului
    Dosare de iventariere a documentelor predate la arhiva unitatii si procesele verbale predare-primire aferente
    Dosare notificări import/comert intracomunitar animale vii
    Dosare cu documentatiile  operatorilor care solicita operatiuni import/export/ comert intracomunitar
    Registru înregistrări TRACES(TRAde Control and Expert System-Sistemul computerizat veterinar integrat)
    Registru notificări importuri
    Registrul de evidentă a seriilor certificatelor exportul animalelor vii, embrionilor, ovulelor, materialului seminal, alimentelor, hranei pentru animale şi SNCU, în conformitate cu modelele aprobate/agreate de A.N.S.V.S.A.;

    Formularea unei petiții
    Date de contact în vederea formulării unei petiții
    Date de contact în vederea formulării în scris, pe suport de hârtie, a unei petiții:

    • Denumirea instituţiei: Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Botoşani,
    • Adresă: Botoşani, str. Tudor Vladimirescu nr. 17

    Date de contact în vederea formulării în scris, electronic, a unei petiții:

    • Adresă de e-mail dedicată: office-botosani@ansvsa.ro
    • Formular online:


      Fişiere acceptate: pdf, doc, docx, jpg, png.

      Reguli legate de formularea unei petiții
      Petițiile adresate de către dumneavoastră, în temeiul Legii 233/2002 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr.27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, se vor face cu respectarea ART. 7, conform căruia:
      “Petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului nu se iau în considerare şi se clasează, potrivit prezentei ordonanțe.”