Date de contact în vederea formulării în scris, pe suport de hârtie, a solicitărilor de informaţii de interes public:
- Denumirea instituţiei: Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Botoşani,
- Adresă: Botoşani, str. Tudor Vladimirescu nr. 17
Date de contact în vederea formulării în scris, electronic, a solicitărilor de informaţii de interes public:
- Adresă de e-mail dedicată: office-botosani@ansvsa.ro
- Responsabil : Alina Onofrei
- Formular online:
- Art. 5, alineatul 1, Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
(1) Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia să comunice din oficiu următoarele informaţii de interes public:
a) actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
c) numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
d) coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
e) sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil;
f) programele şi strategiile proprii;
g) lista cuprinzând documentele de interes public;
h) lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii;
i) modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.
Informaţii furnizate la cerere, altele decât cele prevăzute să fie comunicate din oficiu – extras din Legea 544/2001
- Art. 6, alineatele 2 şi 3 – Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
(1) Orice persoană are dreptul să solicite şi să obţină de la autorităţile şi instituţiile publice, în condiţiile prezentei legi, informaţiile de interes public.
(2) Autorităţile şi instituţiile publice sunt obligate să asigure persoanelor, la cererea acestora, informaţiile de interes public solicitate în scris sau verbal.
(3) Solicitarea în scris a informaţiilor de interes public cuprinde următoarele elemente:
a) autoritatea sau instituţia publică la care se adresează cererea;
b) informaţia solicitată, astfel încât să permită autorităţii sau instituţiei publice identificarea informaţiei de interes public;
c) numele, prenumele şi semnătura solicitantului, precum şi adresa la care se solicită primirea răspunsului.
Informaţii exceptate de la accesul liber al cetăţenilor – extras din Legea 544/2001
- Art. 12, alineatul 1, Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
(1) Se exceptează de la accesul liber al cetăţenilor, prevazut la art. 1 şi, respectiv, la art. 11^1, următoarele informaţii:
a) informaţiile din domeniul apărării naţionale, siguranţei şi ordinii publice, dacă fac parte din categoriile informaţiilor clasificate, potrivit legii;
b) informaţiile privind deliberările autorităţilor, precum şi cele care privesc interesele economice şi politice ale României, dacă fac parte din categoria informaţiilor clasificate, potrivit legii;
c) informaţiile privind activităţile comerciale sau financiare, dacă publicitatea acestora aduce atingere dreptului de proprietate intelectuală ori industrială, precum şi principiului concurenţei loiale, potrivit legii;
d) informaţiile cu privire la datele personale, potrivit legii;
e) informaţiile privind procedura în timpul anchetei penale sau disciplinare, dacă se periclitează rezultatul anchetei, se dezvăluie surse confidenţiale ori se pun în pericol viaţa, integritatea corporală, sănătatea unei persoane în urma anchetei efectuate sau în curs de desfăşurare;
f) informaţiile privind procedurile judiciare, dacă publicitatea acestora aduce atingere asigurării unui proces echitabil ori interesului legitim al oricăreia dintre părţile implicate în proces;
g) informaţiile a căror publicare prejudiciază măsurile de protecţie a tinerilor.
Extras din H.G. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
ART. 32
În cazul în care o persoana considera ca dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducatorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia.
ART. 33
Persoana care se considera vătămată în drepturile sale poate depune reclamaţia administrativă prevăzută la art. 32 în termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta a refuzului explicit sau tacit al angajaţilor din cadrul autorităţii sau instituţiei publice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 544/2001 şi ale prezentelor norme metodologice.
ART. 34
În cazul în care reclamaţia se dovedeşte intemeiata, răspunsul la aceasta se transmite solicitantului care se considera lezat în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei administrative. Acest răspuns va conţine informaţiile de interes public solicitate iniţial şi, de asemenea, va mentiona sancţiunile disciplinare aplicate în cazul funcţionarului vinovat, în condiţiile legii.
ART. 36
(1) Solicitantul care, după primirea răspunsului la reclamaţia administrativă, se considera în continuare lezat în drepturile sale prevăzute de lege, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului, în termen de 30 de zile de la expirarea termenelor prevăzute la art. 7 din Legea nr. 544/2001.
(2) Scutirea de taxa de timbru pentru plângerea la tribunal şi recursul la curtea de apel nu include şi scutirea de la plata serviciilor de copiere a informaţiilor de interes public solicitate.
COMPARTIMENTUL AUDIT PUBLIC INTERN
Carta auditului public intern;
Programul de asigurare și îmbunătațire a calitații activității de audit intern;
-Raport anual de monitorizare activitate;
-Registrul riscurilor;
-Obiective generale și specifice CAPI;
-Tabel asigurarea continuității activității.
Procedurile de audit intern:
-PO-01 Elaborarea și actualizarea Planului de audit,
-PO-02 Pregătirea misiunii de audit,
-PO-03 Intervenția la fața locului ,
-PO-04 Elaborarea raportului de audit,
-PO-05 Urmărirea implementării recomandărilor,
-PO-06 Misiunea de consigliere.
Planul multianual de audit;
Planul anual de audit cu documentele anexate acestuia:
-Referat justificat plan anual.
Raportul anual de audit cu anexele și adresele de comunicare la Curtea de conturi și SAPI-ANSVSA;
Documentele misiunilor de audit
-Minuta ședinței de închidere,
-Raport de audit public intern,
-Proiectului raportului de audit public intern
-Adrese de transmitere a Proiectului raportului de audit intern,
-Minuta reuniunii de conciliere,
-Raport de audit public intern,
-Adresă de transmitere a Proiectului raportului de audit public intern,
-Sinteza principalelor constatări și recomandări,
-Fișă de evaluare a misiunii de audit,
-Fișă de urmărire a implementării recomandărilor;
SERVICIUL LABORATOR SANITAR VETERINAR ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR
Buletine de analiză
Note de refuz;
Cereri de analiză in vederea efectuării analizelor de laborator
Procese verbale de prelevare a probelor in vederea efectuării analizelor de laborator
Fișe însoțire probe
Diferite raportări (raportare online către EFSA în domeniulsanatatea animala si siguranta alimentelor ,raportări, online catre IISPV în domeniul fizico-chimic si microbiologic, raportări privind situaţia controalelor laboratoarelor uzinale, raport de activitate, etc); judeţene, DSVSA București- diferite servicii/compartimente, alte instituții, persoane fizice/juridice;
Documente interne ale Sistemului de Management al Calităţii (proceduri proceduri operaţionale, proceduri specifice de lucru, înregistrări corespunzătoare, audituri interne, instrucțiuni de lucru, instruiri interne, etc)
Referate de necesitate si eliberare
Diferite tipuri de registru (registru corespondență intrări-iesiri, registru probe neconforme, registru note de refuz, registru vizitatori)
Certificate de instruire
Ordine de deplasare
Contracte analize de laborator
Condici de prezenţă
Foi colective de prezenţă
COMPARTIMENTUL JURIDIC ȘI RESURSE UMANE
Registrul de Decizii emise de D.S.V.S.A. Botosani;
Registrul de Fișe de post;
Registrul de Declarații de confidențialitate;
Registrul de Declarații de avere;
Registrul de Declarații de interese;
State de funcții pentru personalul angajat pe perioadă nedeterminată;
State de funcții pentru personalul angajat pe perioadă determinată;
Raportări modificări State de funcții, către A.N.S.V.S.A.;
Ordine emise de președinte A.N.S.V.S.A.;
Adrese A.N.S.V.S.A. ,în domeniul resurselor umane;
Note de serviciu A.N.S.V.S.A., în domeniul resurselor umane;
Plan instruiri personal angajat D.S.V.S.A. ;
Decizii emise de D.S.V.S.A. Botosani;
Adrese interne D.S.V.S.A. Botosani, pe domeniul resurselor umane;
Solicitări diverse externe către D.S.V.S.A. Botosani, pe domeniul resurselor umane;
Solicitări diverse interne, pe domeniul resurselor umane;
Programare Concedii de odihnă –personal angajat D.S.V.S.A. Botosani;
Cereri Concedii de odihnă-personal angajat D.S.V.S.A. Botosani
Cereri Recuperări ore peste programul de lucru –personal angajat D.S.V.S.A. Botosani
Cereri Învoiri-personal angajat D.S.V.S.A. Botosani
Cereri Concediu evenimente deosebite-personal angajat D.S.V.S.A. Botosani
Informări Concedii medicale- personal angajat D.S.V.S.A. Botosani
Rechemări din Concedii de odihnă-personal angajat D.S.V.S.A. Botosani
Solicitări/Răspunsuri adeverințe grupa a II-a de muncă;
Dosare profesional –funcționari publici;
Dosare de personal angajat cu Contract individual de muncă;
Dosare concursuri organizateîn cadrul D.S.V.S.A. Botosani
Corespondență A.N.F.P.;
Raportări statistice-LV trimestriale, către INSSE
Gestionare REVISAL;
Gestionare E-Dai.
Gestionare portal ANFP
SERVICIUL ECONOMIC ȘI ADMINISTRATIV
Dispoziții de plată/încasare către casierie
Facturi fiscale, chitante
Raport Control Financiar Preventiv trimestrial
Declaratii lunare ,trimestriale și anuale
Propuneri angajare cheltuieli,angajamente bugetare individuale/globale,ordonantari de plata
Deconturi de cheltuieli, ordine de plata, borderou de plati ,ordine de deplasare
Executie bugetară lunară,
Raportari lunare către ANSVSA
Foaie de vărsămînt, cec de numerar , ordine de plata
State de salarii, centralizator salarii ,situatii recapitulative
Cerere de recuperare sume FNUASS
Foaie colectiva de prezenta
Raspunsuri formulate în baza Legii nr.544/2001
Raport anual conform Legii nr.544/2001
Balante analitice si sintetice lunare , note contabile
Raportari Statistica lunare,trimestriale,semestriale si anuale
Corespondenta internă, ANSVSA, Prefectură,alte instituții, note de serviciu ANSVSA
Nota de intrare-receptie, bon de consum , bon de transfer-restituire, bon de miscare mijloace fixe, fise cu regim special, fise magazie
Cerere de deschidere de credite
Dispoziție de retrageră bugetară și borderou de însotire dispozitie de retragere bugetar
Situatii financiare trimestriale și anuale
Situatie confirmare solduri la 31.12.20xx, extrase de cont
Virari de credite, buget trimestrializat
Documente referitoare la inventarierea anuală şi periodică a patrimoniului
Documente referitoare la investiții, lucrări de refacere şi de întreținere desfăşurate de către instituția noastră;
Situatie privind parcul auto
Registrul de riscuri, registre contabile
Inventarul bunurilor din domeniul public al statului
Adeverinte salariati
Extrase din nomenclatorul arhivistic
Fișe de cont, jurnale de operațiuni, jurnale de TVA, registre diverse, liste de investitii,
Bugete de Venituri și Cheltuieli, angajamente de plată, raportari Sistem FOREXEBUG, operationale Propuneri de buget, propuneri de rectificare bugetara
Situatii privind monitorizarea cheltuielilor de personal și a cheltuielilor de capital
Registre de casă și bancă însotite de documente justificative
Foi de parcurs, FAZ-URI
Programul anual al achizițiilor publice (P.A.A.P.), pentru diverse proceduri de achizitie publică și Anexa privind cumpărăriile directe
Programului anual al achizițiilor publice (P.A.A.P.) si Anexa privind cumparările directe
Referate de necesitate, note de necesitate și oportunitate, note de fundamentare
Note justificative pentru achizitiile directe
Documentații achiziții publice (Declarații, Fise de date, DUAE, Strategii de contractare, Formulare, Oferte, Procese verbale de evaluare, Rapoarte finale, etc)
Contracte de servicii/produse /lucrari și acte adiționale
Contracte de concesiune servicii conform art.15 din Ordonanta nr.42/2004
Diverse adrese de corespondență interne și către entități cu care instituția noastră relaționeză
Registru de intrări ieșiri
Registru de contracte
Compartiment Comunicare, Registratură, Arhivă
Registru de corespondență intrare–ieșire corespondență generală
Secretariat
Registre de intrare –ieșiri
Ordine de deplasare
Dosar cereri de audiențe
Registru de audiențe
Note de serviciu interne
Corespondență externă cu diverse institutii
CIRCUMSCRIPȚIILE SANITAR VETERINARE ȘI PENTRU SIGURANȚA ALIMENTELOR OFICIALE
Proces verbal de Constatare (PVC)
Document de sechestru/reținere oficială
Cerere analiză și Anexă 1/Anexa 2
Foaie colectivă prezență, Condică de prezență
Raportări trimestiale Anexa 5A-unități autorizate, Anexa 5B-unități înregistate s. Veterinar și pentru siguranța alimentelor
Certificat de confiscare subproduse de origine animală ce nu sunt destinate consumului uman anexa 35
Document de sechestru/reținere oficială
Document de ridicare sechestru/rețuinere oficială
SERVICIUL CONTROL OFICIAL SĂNĂTATE ȘI BUNĂSTARE ANIMALĂ
Procese verbale de constatare,
Note de constatare,
Fișe de inspecție a unităților din domeniul nutriției animale,
Fișe de inspecție a unităților din domeniul produselor medicinale veterinare,
Fișe de inspecție a unităților din domeniul suproduselor necomestibile nedestinate consumului uman,
Fișe de inspecție a unităților din domeniul protecției și bunăstării animale,
Cereri de analiză prelevare probe,
Procese verbale de constatare și sancționare a contravențiilor la normele sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor,
Registru de corespondență,
Registre de evidență a controalelor,
Registru de epizooti,
Registru de evidența a contravențiilor,
Raportări lunare, trimestriale, semestriale și anuale către ANSVSA, IDSA,
Deconturi de cheltuieli pentru plata manoperei acțiunilor sanitare veterinare de interes public național, efectuate de medicul veterinar de liberă practică.
Condica de prezență,
SERVICIUL CONTROL OFICIAL SIGURANȚA ALIMENTELOR
Registru controale unități
Bibliorafturi procese verbale de constatare în funcție de obiective
Bibliorafturi evaluări unități înregistrate în funcție de obiective
Registru prelevări probe
Biblioraft cereri de analiză/anexe + buletine de analiză
Registru contravenții la normele sanitare veterinare
Biblioraft procese verbale de contravenție/documente privind achitarea pvc contravenții
Dosar comunicări către SEA privind contravențiile neîncasate în termenul legal
Biblioraft corespondență ANSVSA – Note de serviciu, răspunsuri note de serviciu
Biblioraft instruiri personal SCOSA
Bibliorafturi controale tematice
Biblioraft rapoarte de audit pentru unitățile autorizate sanitar veterinar, inclusiv fișe în vederea încadrării în grupa de risc
Biblioraft raportări trimestriale
Biblioraft fișe evaluare personal SCOSA
Biblioraft alerte SRAFF
Biblioraft AAC-uri
Condică de prezență
SERVICIU P.I.F
Registru importuri furaje
Registru importuri produse Non-Animal
Registru tranzituri
Documente intrare furaje
Documente intrare Traces produse Non-animal
Documente însoțitoare transporturi
o Document intrare
o C.M.R.
o Invoice
o Certificat calitate
o Contract dintre exportator și importator
Facturare
Raportare zilnică importuri
Raportare produse importate din Ucraina
Transmitere documente D.S.C.I. către alte D.S.V.S.A.-urile de destinație(depozit)
Registru evidență confiscări
Certificate S.N.C.U.
Procese verbale produse confiscate
Cerere analiză și anexă pentru prelevare probe
Raportări analize, trimestriale către A.N.S.V.S.A.
Adrese
Condică prezență
SERVICIU CATAGRAFIE, AUTORIZARE, ÎNREGISTRARE ȘI IMPORT-EXPORT
Registru de intrari documente
Registru pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 111/2008 –Vanzare cu amanuntul
Registru pentru inregistrarea cererilor de inregistrare a unitatilor conf. Ord. ANSVSA 111/2008 –Vanzare cu amanuntul
Registru pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 111/2008 –Vanzare directa
Registru pentru inregistrarea cererilor de inregistrare a unitatilor conf. Ord. ANSVSA 111/2008 –Vanzare directa
Registru pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 111/2008 –produse de origine nonanimala
Registru pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 34/2008 –produse traditionale
Registru pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 10/2024
Registru pentru autorizarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 10/2024
Registru pentru autorizarea mijloacelor auto pe o distanta <65km conf. Ord. ANSVSA 10/2024
Registru pentru autorizarea mijloacelor auto călătorii de scurtă durată conf. Ord. ANSVSA 10/2024
Registru de evidenta a unitatilor autorizate sanitar veterinar domeniul SNCU, conform Ordinului ANSVSA nr. 16/2010 si Ordinului ANSVSA nr. 79/2019
Registru pentru autorizarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 57/2010
Registru pentru autorizarea conditioanata a unitatilor conf. Ord. ANSVSA 57/2010
Registru pentru autorizarea mijloacelor auto transport produse de origine animala conf. Ord. ANSVSA 57/2010
Registru pentru evidenta vizelor autorizatiilior mijloacelor auto transport produse de origine animala conf. Ord. ANSVSA 57/2010
Registre pentru inregistrarea sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 34/2008
Registru pentru autorizarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 83/2014
Registre pentru inregistrarea speciala sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 79/2019
Registre pentru autorizarea sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 79/2019
Registre pentru inregistrarea sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 44/2017
Registre pentru autorizarea sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 44/2017
Registru pentru autorizarea mijloacelor auto călătorii de lunga durată conf. Ord. ANSVSA 10/2024
Registru de evidenta a operatorilor care solicita operatiuni import/export/ comert intracomunitar
Registrul de evident a seriilor documentelor de miscare alocate operatorilor care dirijeaza zerul in hrana animalelor
Registru de evidenta a operatorilor care efectueaza operatiuni de export cu produse de origine animal si evidenta seriilor de certificate alocate
Registru de evidenta a seriilor de certificate SNCU / produse derivate alocate medicilor veterinari oficiali
Registru de evidenta a operatorilor care efectueaza operatiuni de export cu SNCU/ produse derivate si evidenta seriilor de certificate alocate
Registru de evidenta a ordonantelor de interzicere a activitatii ;
Registru de evidenta a ordonantelor de de suspendare temporara a activitatii
Registru reclamații și sesizări
Registrul de activitate, de inregistrare a controalelor tematice realizate in unitatile autorizate/ inregistrate sanitar veterinar, domeniul sigurantei alimentelor si domeniul sanatatii animale dupa caz
Dosare de evidenta a ordonantelor de suspendare temporara
Dosare cu documentatiile ordonantelor de interzicere a activitatii
Dosare corespondenta primita
Dosare corespondenta expediata
Dosare notificari/ negatii proiecte
Dosare cu Note de Serviciu ANSVSA
Dosare cu documentatiile pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 111/2008 –Vanzare cu amanuntul
Dosare cu documentatiile pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 111/2008 –Vanzare directa
Dosare cu documentatiile pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 111/2008 –produse de origine nonanimala
Dosare cu documentatiile pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 34/2008 –produse traditionale
Dosare cu documentatiile pentru inregistrarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 10/2024
Dosare cu documentatiile pentru autorizarea unitatilor conf. Ord. ANSVSA 10/2024
Dosare cu documentatiile pentru autorizarea mijloacelor auto pe o distanta <65km conf. Ord. ANSVSA 10/2024
Dosare cu documentatiile pentru autorizarea mijloacelor auto călătorii de scurtă durată conf. Ord. ANSVSA 10/2024
Dosare cu documentatiile pentru autorizarea mijloacelor auto călătorii de lunga durată conf. Ord. ANSVSA 10/2024
Dosare cu documentatiile unitatilor autorizate sanitar veterinar domeniul SNCU, conform Ordinului ANSVSA nr. 16/2010 si Ordinului ANSVSA nr. 79/2019
Dosare cu documentatiile unitatilor inregistrate sanitar veterinar ca mijlocitori de afaceri cu animale vii conform Ordinului ANSVSA nr. 208/2023
Dosare cu documentatiile unitatilor autorizate sanitar veterinar conf. Ord. ANSVSA 57/2010
Dosare cu documentatiile unitatilor pentru autorizarea mijloacelor auto transport produse de origine animala conf. Ord. ANSVSA 57/2010
Dosare cu documentatiile unitatilor pentru inregistrarea sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 34/2008
Dosare cu documentatiile unitatilor autorizate/inregistrate sanitar veterinar conf. Ord. ANSVSA 83/2014
Dosare cu documentatiile unitatilor pentru inregistrarea speciala sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 79/2019
Dosare cu documentatiile pentru autorizarea sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 79/2019
Dosare cu documentatiile pentru inregistrarea sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 44/2017
Dosare cu documentatiile pentru autorizarea sanitar veterinara conform Ord. ANSVSA 44/2017
Dosare avize temporare festivaluri și manifestări culturale
Dosare reclamații și sesizări
Dosare notificări import produse de origine nonanimală
Dosare cu auditurile si documentele anexe, realizate in unitatile autorizate sanitar veterinar pentru schimburi intracomunitare cu produse de origine animala
Dosar cu notele de controale tematice intocmite in unitatile autorizate/ inregistrate sanitar veterinar, domeniul sigurantei alimentelor
Dosar cu fisele de evaluare risc si notele de constatare anexe intocmite in unitatile inregistrate sanitar veterinar, domeniul sigurantei alimentelor
Doare cu raspunsuri la Notele de Serviciu ANSVSA
Dosare cu instruiri / informari tematice efectuate conform atributiilor de serviciu si conform instructiunilor ANSVSA
Dosare cu adresele de convocare sedinte C.A.T. ( Comitetul de Analiza tehnica , C.S.T. ( Colectivul Special Constituit) din cadrul Agentiei pentru protectia Mediului Botosani si raspunsuri formulate scris dupa caz
Dosare cu adresele de comunicare a declaratiilor pe proprie raspundere (DPR) / borderou de declaratii
Dosare proceduri SCM ( Sistem Control Managerial) si raportari periodice conform legislatiei in vigoare
Dosare cu legislatia actualizata specifica domeniilor de activitate care fac obiectul indeplinirii atributiilor de serviciu
Copiile carnetelor Ordinelor de Serviciu emise pentru personalul biroului
Dosare de iventariere a documentelor predate la arhiva unitatii si procesele verbale predare-primire aferente
Dosare notificări import/comert intracomunitar animale vii
Dosare cu documentatiile operatorilor care solicita operatiuni import/export/ comert intracomunitar
Registru înregistrări TRACES(TRAde Control and Expert System-Sistemul computerizat veterinar integrat)
Registru notificări importuri
Registrul de evidentă a seriilor certificatelor exportul animalelor vii, embrionilor, ovulelor, materialului seminal, alimentelor, hranei pentru animale şi SNCU, în conformitate cu modelele aprobate/agreate de A.N.S.V.S.A.;
- Denumirea instituţiei: Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Botoşani,
- Adresă: Botoşani, str. Tudor Vladimirescu nr. 17
Date de contact în vederea formulării în scris, electronic, a unei petiții:
- Adresă de e-mail dedicată: office-botosani@ansvsa.ro
- Formular online:
“Petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului nu se iau în considerare şi se clasează, potrivit prezentei ordonanțe.”